קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חומוס הודי

חומוס הודי
גרגרי חומוס הודיים עשויים להיות רק תוספת אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מנה אחת מכילה 187 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם שום, שורש זנגביל, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית מתכונים דומים: חומוס בסגנון הודי, חומוס מתובל הודי, ו חומוס מתובל הודי עם תרד.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר על חום בינוני-גבוה. מערבבים את השום, בצל, וג ' ינג ' ר, ומבשלים עד השחמה. מערבבים את garam masala, תבלין channa masala, עגבניות, מים, garbanzos; עונה לטעום עם מלח. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות ומבשלים עד garbanzos הם רכים מאוד, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
חומוסחומוס
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.