קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

חומוס חריף

חומוס חריף
חומוס חריף לוקח בערך 2 שעות ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 249 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן למנה. זה עובד היטב כמו הר המזרח התיכון. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם צנוברים, מיץ לימון, משחת שומשום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 43%, שהוא מוצק. חומוס חריף, חומוס כתוש חריף, ו חומוס שום חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את גרגרי החומוס, 2 כפות מהנוזל השמור, הטחינה, השום, מיץ הלימון, הטבסקו והמלח בקערת מעבד מזון המצויד בלהב הפלדה ומעבדים עד למחית גסה. החומוס צריך להיות לח וסמיך; הוסף עוד מיץ לימון או נוזל חומוס שמור לדק, במידת הצורך. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות כדי שהטעמים יתמזגו. טעם לתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
חומוסחומוס
רוטב טבסקורוטב טבסקו
שוםשום
חומוסחומוס
טחינהטחינה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
מניחים את החומוס בקערת הגשה ומזלפים סריראצ'ה מעל.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים מעל את הצנוברים וזילוף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.