קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

חומוס שעועית קנליני

חומוס שעועית קנליני
אם אתה רוצה להוסיף עוד המזרח התיכון מתכונים לתיבת המתכונים שלך, חומוס שעועית קנליני עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 9 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 241 קלוריות. מתכון זה משמש 10. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם כמון טחון, לחמי פיתה, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה סביב 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 64%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם חומוס שעועית קנליני, חומוס שעועית קנליני, ו חומוס שעועית קנליני.

הוראות

1
מניחים שום במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד שהם טחונים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים את השעועית, הטחינה, מיץ הלימון, הכמון, המלח ופתיתי הפלפל; מכסים ומעבדים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
טחינהטחינה
שעועיתשעועית
כמוןכמון
3
מעבירים לקערה קטנה; מערבבים פנימה פטרוזיליה. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם טריזי פיתה.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב חומוס עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק המושרה בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מעולה כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.