קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

חזה עוף מולסה צלוי עם מנגולד שוויצרי מוקפץ

חזה עוף מולסה צלוי עם מנגולד שוויצרי מוקפץ
חזה עוף מולסה צלוי עם מנגולד שוויצרי מוקפץ הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 577 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם בגט, מלח ופלפל כשר, תיבול אידיוט וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בבגט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בגט וחמאה כמו קינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 82%. נסו חזה עוף מולסה צלוי עם מנגולד שוויצרי מוקפץ, מנגולד שוויצרי מוקפץ, ו מנגולד שוויצרי מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
פטם חום. ללטף את העוף יבש עם מגבות נייר, פאונד לעובי אפילו, ומניחים על מחבת ברוילר. בקערה קטנה שלבו את הקטשופ, המולסה, 1 כף השמן, תיבול האידיוט, 1/4 כפית מלח ו -3 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
מולסהמולסה
עוף שלםעוף שלם
קטשופקטשופ
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
קערהקערה
2
מברישים את העוף בחלק מהזיגוג. צולים, מברישים מדי פעם, עד שהם מבושלים, בערך 9 דקות. מחק את הזיגוג שנותר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
זיגוגזיגוג
3
מברישים את הלחם בכף 1 מהשמן ומפזרים את השום. לצלות עד פריך, 1 1/2 דקות. פורסים את הלחם לרוחב. בינתיים מחממים את יתרת השמן במחבת גדולה על אש בינונית, מוסיפים את שאלוט ומבשלים תוך ערבוב במשך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
לחםלחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את המנגולד, 1/2 כפית מלח ו -1 / 4 כפית פלפל ומבשלים עד שנבול ורך, כ -5 דקות. מחלקים את העוף, המנגולד והלחם בין צלחות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
לחםלחם
Chard שוויצריChard שוויצרי
מלחמלח