קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות60
ציון בריאות1
מגזין

חזיר אידיוט על מיונז פלפל אדום ועוגות אפונה שחורות עיניים

חזיר אידיוט על מיונז פלפל אדום ועוגות אפונה שחורות עיניים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל חזיר אידיוט על מיונז פלפל אדום ועוגות אפונה שחורות עיניים. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 84 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 60 מנות. אם יש לכם מיונז, אפונה שחורה, מלח גס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגות אפונה שחורות עיניים עם רוטב חמוציות - אדום, עוגות אפונה שחורות עיניים, ו עוגות אפונה שחורות עיניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית חצי אפונה בקערה עם מזלג ומערבבים באפונה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
2
מבשלים פלפלים אדומים בחמאה במחבת nonstick גדולה מעל חום מתון, ערבוב, עד בקושי התרכך.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שום ומבשלים, ערבוב, 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים שליש מתערובת הפלפל לקערה וקריר. שים בצד מיונז פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים תערובת פלפל הנותרים לתוך אפונה עם פירורי לחם, כוסברה, ביצים, כמון, ומלח. כף 1 תערובת כף לתוך כף היד שלך (תערובת תהיה רכה ולחה) וליצור בערך 1 אינץ ' רחב פטי. שים את זה על מגש וליצור יותר קציצות באותו אופן, הסדרת שכבה 1 על מגש. קציצות לטבול, 1 בכל פעם, לתוך קמח תירס, הופך בעדינות למעיל, ולהעביר מצופה על מגש מרופד בנייר שעווה ואבק עם קמח תירס. קציצות צמרמורת, מכוסה, לפחות 2 שעות ועד
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים תנור ל 204°.
7
חום 3 כפות שמן במחבת nonstick 12 אינץ ' מעל חום מתון עד חם אבל לא מעשן, ואז לבשל עוגות, 12 בכל פעם, עד הזהב, על 3 דקות בכל צד. לשים עוגות כמו מבושל בשכבה 1 במחבת אפייה רדודה גדולה. בין קבוצות, בזהירות לנגב מחבת נקי עם מגבות נייר ולהוסיף עוד שמן.
מרכיבים שתצטרך
8
מערבבים מיונז לתוך תערובת פלפל אדום שמורות ומתבלים במלח ופלפל. מחממים עוגות באמצע התנור עד חם, כ 5 דקות, העליון עם מיונז פלפל אדום חזיר אידיוט.
מרכיבים שתצטרך
1
* עוגות ניתן לבשל 1 יום קדימה, ואז מקורר, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר לפני reheating.* מיונז פלפל אדום ניתן לעשות 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך