קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות17
מגזין

חזיר מזוגג Cajun

חזיר מזוגג Cajun
חזיר מזוגג Cajun עשוי להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 49 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 656 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. אם יש לך חרדל קריאולי, פלפל סדוק טרי, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו פלפל מזוגג עוף Cajun, משמש מזוגג בייקון עטוף בשר חזיר Cajun, ו רוטב ברביקיו Cajun Rajun-בתוך קניונים רבים מסעדות Cajun Rajun, הם מגישים מנגל בהשראה Cajun, נראה לך איך לעשות את הרוטב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. Pazo de Galegos Albarino עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Pazo de Galegos Albarino
Pazo de Galegos Albarino
זה 100% אלברינו הוא יין ייחודי באמת אקספרסיבי מגיע גפנים מניבים נמוכה. באמצעות שימוש בתסיסה מלולקטית חלקית, היין מציג רעננות רבה יותר וביטוי ארומטי. יין בצבע קש זה מתגאה בניחוחות של תפוח ירוק, הדרים קלים ונימות פרחוניות. על החיך יין זה הוא התגלמות הטריות עם ביטוי טארט קל של אותו תפוח ירוק והדרים. החומציות הגבוהה במקצת היא סיבה לחגיגה כמו יין זה יהיה זוג להפליא עם כל מספר של מאכלים מתובלים או עשירים יותר.