קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

חזיר רביולי אופים

חזיר רביולי אופים
רביולי חזיר לאפות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.65 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 31 גרם חלבון, 42 גרם שומן, ובסך הכל של 829 קלוריות. גשו לסופר וקנו רוטב אלפרדו, בשר חזיר, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה די גרוע. נסו רביולי אופים, תרד רביולי אופים, ו ספידי רביולי לאפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים רביולי לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים את החזיר, הפטריות, הבצל והפלפל הירוק בשמן על אש בינונית במשך 4-5 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
פטריותפטריות
רביולירביולי
בצלבצל
חםחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מורחים 2 כפות רוטב אלפרדו לתוך 8-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת. מערבבים את הרוטב שנותר לתערובת חזיר; מבשלים 3-4 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלפרדורוטב אלפרדו
רוטברוטב
חםחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מסננים רביולי; מניחים חצי בתבנית האפייה המוכנה. למעלה עם מחצית מתערובת החזיר. חזור על שכבות. מכסים ואופים בחום של 375 מעלות למשך 20-25 דקות או עד מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
חםחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ריקאסולי ברוליו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
ריקאסולי ברוליו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
ריקאסולי ברוליו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע אדום אודם עז. תווים ברורים של תותים, פטל, תבלינים ווניל בולטים על האף. היין רך ועוטף על החיך; האיזון הנכון בין חומציות לטאנינים משאיר טעם לוואי נעים ומתמשך בפה.תערובת: 80% סנגיובזה, 15% מרלו, 5% קברנה סוביניון.