קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

חטיפי גרנולה שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים

חטיפי גרנולה שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים ארוחה בבוקר, אז תנו הזדמנות ל חמאת בוטנים שוקולד צ'יפס גרנולה ברים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 258 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם חמאת בוטנים שמנמנה, שומשום, דגני אורז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 28%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו חטיפי גרנולה חמאת בוטנים שוקולד צ'יפס, חטיפי גרנולה שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים, ו חטיפי גרנולה ללא אפיית שוקולד חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה חסינת מיקרוגל, שלבו את המרשמלו, חמאת הבוטנים, החמאה, סירופ התירס והווניל. מיקרוגל, לא מכוסה, בהספק של 70% למשך 2-3 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מרשמלומרשמלו
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מורחים לתוך 13-ב משומן. איקס 9-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 15-20 דקות או עד להתייצבות. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
4
חותכים לסורגים.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני אורז פריכיםדגני אורז פריכים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת מרשמלוחבילת מרשמלו1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים עבהחמאת בוטנים עבה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קצוציםבוטנים קצוצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מיניאטורי שבבי שוקולדגביע מיניאטורי שבבי שוקולד2(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)נבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי