קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות19
מגזין

חיל הים שעועית זרק סלט

חיל הים שעועית זרק סלט
חיל הים שעועית זרק סלט דורש על 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 7 . זה הר ד ' אובר יש 215 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. אם יש לכם פלפלים קלויים, שעועית נייבי, עגבניות שרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 64%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט שעועית וארטישוק נייבי, ערימת פולנטה עם סלט שעועית נייבי, ו ערימת פולנטה עם סלט שעועית נייבי.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים רוטב; לזרוק למעיל.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.