קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

חלפיניו פאי מיני עוגות

חלפיניו פאי מיני עוגות
חלפיניו פאי מיני עוגות דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-24 ומחירו 26 סנט למנה מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 57 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה וצמחוני דיאטה. אם יש לכם פטרוזיליה, ביצים, גבינת מונטריי ג'ק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 32%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת גבינה עוגת פקאן שוקולד מיני, מיני עוגות תפוחים, ו מיני אפרסק עוגות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). משמנים מחבתות מיני טארט.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
הניח את הכמות הרצויה של ג ' לפנוס בתבניות טארט. מכסים בגבינת מונטריי ג ' ק. ממלאים כמעט עד למעלה עם ביצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
(קיבלר)(קיבלר)
3
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
4
אופים בתנור שחומם מראש 10 דקות, או עד שהם יציבים ומשחימים קלות. מצננים 1 עד 2 דקות לפני שמוציאים ממחבתות טארט.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. קודורניו ברוט קאווה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
קודורניו ברוט קאווה
קודורניו ברוט קאווה
צבע צהוב קש חיוור מאוד עם מוס עדין ואלגנטי. בולטים באף הניחוחות הפירותיים האופייניים לזנים המסורתיים. הקאווה מסתיימת בתחושת פה נעימה, רעננה ומאוזנת.קאווה זו הוטבלה כ" מקורית "מכיוון שהיא עשויה מאותה תערובת ענבים ששימשה את ג' וזפ רייבנט רוס, יוצר קודורניו קאווה בשנת 1872. קאוות קודורניו מיוצרות רק מענבים המגיעים מכרמים משלנו או מספקים ארוכי טווח עם תוכניות שיתוף פעולה של גידול גפנים. במהלך הקציר אנו מפקחים ומקבלים ענבים מדי יום להכנת יינות בסיס משלנו. זה הוא הערובה הטובה ביותר עבור האיכות שלנו.