קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

חמאה פנה קוטה עם פירות טרופיים

חמאה פנה קוטה עם פירות טרופיים
חמאה Panna קוטה עם פירות טרופיים עשוי להיות רק קינוח אתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך סוכר, קוביות פירות טרופיים, חלב שמן מופחת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עוגת קוקוס עם פירות טרופיים, Buttermilk Panna Cotta, ו Buttermilk Panna Cotta (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים 2 כפות מים לתוך כוס פודינג קטן; מפזרים ג ' לטין ללא טעם מעל.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטין ללא טעםג ' לטין ללא טעם
פודינגפודינג
מיםמים
2
בואו לעמוד עד ג ' לטין מרכך, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
3
מערבבים קצפת וסוכר בסיר בינוני כבד. מערבבים מעל חום בינוני עד הסוכר מתמוסס ותערובת חמה אבל לא רותחים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר מהחום; להוסיף תערובת ג 'לטין ומערבבים עד ג' לטין הוא מומס לחלוטין תערובת חלקה. תערובת מגניבה לטמפרטורת החדר, כ -45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
5
מערבבים חלב חמאה ותמצית וניל לתוך תערובת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
קרםקרם
6
יוצקים תערובת דרך מסננת בסדר לתוך כוס מדידה 4 כוס. מחלקים תערובת בין שישה כוסות פודינג 3/4 כוס או ramekins. מקררים עד panna קוטה מוגדר, לפחות 6 שעות עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
מסננתמסננת
7
הפעל סכין חדה דק סביב הצדדים של כל קוטה פאנה כדי לשחרר. אחד בכל פעם, מניחים את תחתית כל כוס פודינג ב 1 אינץ ' של מים חמים 30 עד 45 שניות; מיד להפוך פודינג כוס על צלחת. באמצעות שתי הידיים, בחוזקה לתפוס כוס פודינג וצלחת יחד, רועד בעדינות ומאפשר קוטה פאנה להתיישב על צלחת. תערובת פירות כפית סביב כל קוטה פאנה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
פירותפירות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין