קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

חמאת בוטנים, ריבה, & בננה ארוחת בוקר פיצה

חמאת בוטנים, ריבה, & בננה ארוחת בוקר פיצה
חמאת בוטנים, ריבה, & בננה ארוחת בוקר פיצה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 790 קלוריות. אם יש לכם ריבה, אדמה איזון חמאה התפשטות, sucanat, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ריבה אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם עוגיות Thumbprint מלאות ריבה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. נסו חמאת בוטנים בננה ארוחת בוקר פיצה (טבעוני + ללא גלוטן), חמאת בוטנים ובננה ארוחת בוקר שיבולת שועל, ו חמאת בוטנים ובננה ארוחת בוקר קרפ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.