קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

חמין סלמון מזווה-מדף

חמין סלמון מזווה-מדף
חמין סלמון במזווה מדף דורש בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, ופסקטרי מגיש 4 ומחירו 1.91 דולר למנה. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 18 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. אם יש לכם חלב, תירס, מרק קרם סלרי מרוכז וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 42%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את מדף המזווה שלי, חמין סלמון עם ביצי סלמון, שמיר ותפוחי אדמה וחמין סלמון.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים בצל בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה את המרק, החלב והתירס; להביא לרתיחה. להפחית את החום; להוסיף סלמון ופטרוזיליה. מבשלים, ללא כיסוי, עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פטרוזיליה טרייה טחונה1-1/2 כוסות פטרוזיליה טרייה טחונה
1-1/4 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים1-1/4 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Kefalotyri או Kasseri, מגוררKefalotyri או Kasseri, מגורר
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
, כמו שמן קנולה, כמו שמן קנולה
1/4 כוס אפונה טרייה או קפואה1/4 כוס אפונה טרייה או קפואה
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ריזלינג, ורוד נוצץ

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לחמין סלמון. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.