קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

חמין תירס עם כופתאות

חמין תירס עם כופתאות
חמין תירס עם כופתאות היא מנה עיקרית צמחונית לקטו אובו. מנה אחת מכילה 610 קלוריות, 15 גרם חלבון ו-29 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, גבינת צ'דר, חלב ופלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם ציון ספונקולרי של 54%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו כופתאות תירס, בצל ירוק וקוטיג'ה במרק תירס קוקוס, חמין תירס אפונה מפוצלת צהובה עם תירס מתוק וצ'ילי עם כופתאות תירס.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הבצל בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה
8 שזיפים סגולים, מגולענים וקצוצים גס8 שזיפים סגולים, מגולענים וקצוצים גס
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
2
מוסיפים את המרק, התירס, תפוחי האדמה, השמנת, הפלפל הצ'יפוטלה והמלח. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 3-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פטריות טריות שלמות, חתוכות לרבעיםפטריות טריות שלמות, חתוכות לרבעים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כפות בתוספת 1 כפית קיצור, מחולקים2 כפות בתוספת 1 כפית קיצור, מחולקים
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
פיל פונדנטפיל פונדנט
3
לכופתאות, מערבבים בקערה קטנה את הקמח, קמח התירס, אבקת האפייה והמלח. מערבבים חלב וגבינה רק עד להרטיב. זרוק על ידי כפות על חמין רותח.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס מיץ לימון, בתוספת 1/3 כוס1/4 כוס מיץ לימון, בתוספת 1/3 כוס
קמח תירסקמח תירס
צ אודרצ אודר
שילוב של ה-2שילוב של ה-2
גבינת אמנטלר שוויצריתגבינת אמנטלר שוויצרית
מחית תרכיז פסיפלורהמחית תרכיז פסיפלורה
פיל פונדנטפיל פונדנט
ציוד שתשתמש בו
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
4
מכסים ומבשלים 20 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד מרכז הכופתאה יוצא נקי (אין להרים את הכיסוי בזמן הרתיחה).
ציוד שתשתמש בו
עוגות ספוג אישיות במילוי קרם, מחולקותעוגות ספוג אישיות במילוי קרם, מחולקות

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

חמין תירס בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. Bollinger Brut Special Cuvee עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוז טרי. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.