קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות27
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה

חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה
סלט סטייק חצאית עם גבינה כחולה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 33 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 472 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Smitten מטבח יש 73 אוהדים. זה מושלם עבור יום ולנטין. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. לך לחנות ותביא דבש, ויניגרט, חרדל דיז'ון גס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חומץ היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המבורגרים פורטבלו גבינה כחולה כקינוח. נסו חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה, שיפודי סטייק חצאית עם מטבל גבינה כחול, ו סטייק חצאית בגריל ווסטרשייר עם תפוחי אדמה עם גבינה כחולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.