קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חצילים ופטריות עם אורז בר

חצילים ופטריות עם אורז בר
אם יש לך בערך 40 דקות לבלות במטבח, חצילים ופטריות עם אורז בר יכול להיות נהדר ללא גלוטן מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 238 קלוריות. מתכון זה משמש 6. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי. גשו לסופר וקנו חצי וחצי, מרק עוף, פטריות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך נהדר של 38%. מתכונים דומים: אורז בר ממולא בפטריות בר, אורז בר עם פטריות, ו אורז בר עם פטריות ופטרוזיליה.

הוראות

1
מחממים חמאה ו 1 כף שמן זית במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את החציל ומטגנים עד שהם רכים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
3
מוציאים את החציל מהמחבת ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים למחבת את 2 כפות שמן הזית הנותרות ומטגנים את הבצל והפטריות עד שהם רכים, כ -5 דקות. מחזירים את החציל לתבנית, ומתבלים בשום, מלח, פלפל ותיבול איטלקי. מבשלים ומערבבים דקה אחת כדי למזג את הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
חצילחציל
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים פנימה את מרק העוף, ומבשלים כ -5 דקות, עד שרוב הנוזלים מצטמצמים או נספגים. מערבבים פנימה שמנת מרק פטריות, חצי וחצי שמנת ואורז בר מבושל. מבשלים על אש נמוכה במשך 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. טועמים ומתאימים תיבול במלח ופלפל אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
אורז בר מבושלאורז בר מבושל
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
תיבולתיבול
קרםקרם

ציוד