קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות89
מגזין

טאקו דגים עם כרוב וסיד

טאקו דגים עם כרוב וסיד
טאקו דגים עם כרוב וסיד נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 557 קלוריות. 39 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לכם פילה אמנון, שמן זית, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו טאקו דגים עם כרוב וסיד, טאקו דגים עם כרוב וסיד, ו טאקו דגים מתובל עם כרוב כרוב סלט + קרם לימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.