קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

טאקו דה קרניטס ללא בזבוז עם סלסה ורדה

טאקו דה קרניטס ללא בזבוז עם סלסה ורדה
המתכון ללא פסולת טאקו דה Carnitas עם סלסה ורדה מוכן בערך 2 שעות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 1116 קלוריות, 81 גר' של חלבון, ו 47g של שומן למנה. אם יש לכם queso פרסקו, tomatillos, קת חזירוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: סלסה ורדה Carnitas, Carnitas ואורז אבוקדו-Plantain עם Tomatillo סלסה ורדה + 15% הנחה @FluentCity, ו טאקו עם חזיר ברוטב ירוק (טאקו דה סרדו en סלסה ורדה).

הוראות

1
התאם מתלה תנור למצב בינוני וחימם מראש תנור ל 275 מעלות.
2
חותכים בצל אחד לקוביות בסדר ולשלב עם כוסברה. להכניס למקרר עד הצורך. לפצל את הבצל שנותר לרבעים. תניח בצד. נתחי חזיר העונה עם 1 כף מלח ומניחים 9 על ידי 13 צלחת תבשיל זכוכית. החזיר צריך למלא את המנה ללא רווחים. תפוז מפוצל לרבעים ולסחוט מיץ על בשר חזיר. נסטלה סחט חתיכות כתומות לתוך תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
ציוד שתשתמש בו
צלחת תבשיל זכוכיתצלחת תבשיל זכוכית
3
הוסף 2 רבעי בצל, 4 שיני שום, עלי דפנה, וקינמון מקל לתבשיל. נסטל הכל לשכבה זוגית.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים שמן צמחי על פני השטח. מכסים צלחת בחוזקה עם רדיד אלומיניום ומניחים בתנור. לבשל עד חזיר הוא מזלג במכרז, על 3 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
הגדר גדול fine-meshed מסננת 1 ליטר נוזל למדוד או קערה. באמצעות מלקחיים, להסיר קליפת תפוז, בצל, שום, מקל קינמון, ועלי דפנה מבשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר חזיר ונוזל למסננת.
מרכיבים שתצטרך
7
תן לנקז במשך 10 דקות.
8
להעביר חזיר בחזרה לתבשיל. אתה צריך בסופו של דבר עם נוזל 1/2 כוס 1/2 כוס שומן. באמצעות כף שטוחה או דה שומן, שומן רזה מפני השטח ולהוסיף בחזרה חזיר. לגרוס חזיר לחתיכות גדולות עם אצבעות או שני מזלגות. מתבלים לפי הטעם במלח. מקררים עד שמוכנים להגיש.
מרכיבים שתצטרך
9
העברת הנוזל שנותר לסיר בינוני.
10
להוסיף tomatillos, הנותרים 2 רבעי בצל, הנותרים 2 שיני שום, ו jalapeños ל סיר עם נוזל חזיר מתוח.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים מים עד שהוא על 1 אינץ ' מתחת לחלק העליון של הירקות. מביאים לרתיחה על חום גבוה, להפחית לרתיחה, ומבשלים עד שכל הירקות רכים לחלוטין, על 10 דקות. מערבבים סלסה עם בלנדר יד או בבלנדר סטנדאפ עד חלקה. מתבלים לפי הטעם במלח. אפשר לקרר ולאוורר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
1
מניחים תבשיל קדרה עם בשר חזיר 4 אינץ ' תחת מטגן גבוה צלייה עד חום פריך על פני השטח, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר חזיר, מערבבים עם כף כדי לחשוף ביטים חדשים לחום, ו לצלות שוב במשך 6 דקות נוספות עד פריך. אוהל עם נייר כסף כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, טורטיות חום. מחממים מחבת 8 אינץ ' ללא מקל מעל חום בינוני גבוה עד חם. עובד טורטייה אחת בכל פעם, לטבול טורטייה בקערה מלאה במים.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים למחבת חמה ומבשלים עד שהמים מתאדים מן הצד הראשון וטורטיה הוא השחמה כתמים, על 30 שניות. הפוך ומבשל עד יבש, כ -15 שניות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר טורטייה חם טורטייה, או לעטוף במגבת צלחת נקייה. חזור עם טורטיות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי לאכול, מחסנית שני טורטיות על גבי אחד את השני.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף שתיים עד שלוש כפות תערובת קרניטס למרכז. למעלה עם סלסה ורדה, בצל קצוץ וכוסברה, ופרסקו queso.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.