קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

טאקו סלמון בגריל

טאקו סלמון בגריל
גשו לסופר וקנו טורטיות תירס, אבקת צ'ילי, מיונז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכונים דומים: טאקו סלמון בגריל, טאקו סלמון בגריל רך, ו טאקו סלמון בגריל רך.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק אכיוטההדבק אכיוטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת צ'יליאבקת צ'ילי4(יכול להיות או להרחיק)רוטב adobo מ צ'ילי chipotle משומר ב adoboרוטב adobo מ צ'ילי chipotle משומר ב adobo8טורטיות קמח או תירסטורטיות קמח או תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק פרוס דקכרוב ירוק פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמגורד גס מקולף jicamaמגורד גס מקולף jicama1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק3(חוֹרֶף)מירין (יין אורז יפני מתוק)מירין (יין אורז יפני מתוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, חתוכות לקוביותעגבניות שזיף, חתוכות לקוביות1בצל אדום, חצוי, פרוס דקבצל אדום, חצוי, פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון ללא עורפילה סלמון ללא עור1סראנו צ'ילה עם זרעים, טחוןסראנו צ'ילה עם זרעים, טחון3(חוֹרֶף)חומץ אורז unseasonedחומץ אורז unseasoned2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.