קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו עוף רך

טאקו עוף רך
טאקו עוף רך דורש כ 8 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 148 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן קטוגני דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. . אם יש לך עגבניות רומא, עוף צלוי ובשר, חסה קרחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 28%. נסו טאקו עוף רך, טאקו עוף רך, ו טאקו עוף רך (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.