קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

טום קה גיא (מרק עוף חריף W / חלב קוקוס)

טום קה גיא (מרק עוף חריף W / חלב קוקוס)
טום קה גאי (מרק עוף חריף W / חלב קוקוס) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 760 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 60 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו גבעולים lemongrass, עלי ליים כפיר, פטריות קש, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו מרק אטריות מתובל עם שרימפס וחלב קוקוס, מתכון מרק דלעת מתובל עם חלב קוקוס, ו עוף ומרק מלונגי עם חלב קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את ציר העוף (או מרק) בקומקום, מוסיפים עשב לימון, עלי זנגביל וסיד. אני ממליץ לחתוך את עלי הסיד לאורך הוורידים כמעט עד האמצע כדי לאפשר שחרור טעם יותר. עלי ליים אלה משמשים באותה צורה בה אנו מתבלים מרקים עם עלי דפנה. מביאים את המרק לרתיחה איטית על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
אליקסיר גאליקסיר ג
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים עוף פרוס, פטריות, ערמוני מים, מלח, מיץ ליים, רוטב דגים וסוכר, הזמנה יותר מיץ ליים ורוטב דגים להוסיף מאוחר יותר לפי הטעם.מבשלים לאט, חשוף במשך 10-15 דקות, ולאחר מכן מוסיפים חלב קוקוס, כוסברה, בצל ירוק, עגבניות, בשר קוקוס טרי, צ ' ילי חבול, וממרח קארי אדום. ערבוב לעתים קרובות, להביא כמעט לרתיחה, ולאחר מכן להסיר מן החום לשרת אם אתה שמח עם הטעם של מיץ ליים רוטב דגים בשילוב עם החומרים האחרים. מבשלים מרק זה בעדינות כדי למנוע את הפרדת חלב הקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
בשר קוקוסבשר קוקוס
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

מרכיבים

1קילוגרםצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף (פרוס לחתיכות בגודל ביס)עוף (פרוס לחתיכות בגודל ביס)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסת עוף, פלוסקופסת עוף, פלוס0קבוצות2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית3(חוֹרֶף)רוטב דגים (או יותר לפי הטעם)רוטב דגים (או יותר לפי הטעם)2אינצ ' יםג'ינג'ר galangalג'ינג'ר galangal1בצל ירוקבצל ירוק3עלי ליים כפיר (או עלים מעץ הדר)עלי ליים כפיר (או עלים מעץ הדר)2גבעולים שלמים עשב לימון (לחתוך לחתיכות 1 אינץ')גבעולים שלמים עשב לימון (לחתוך לחתיכות 1 אינץ')4(חוֹרֶף)מיץ ליים (או יותר לפי הטעם)מיץ ליים (או יותר לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר קוקוס טרי (מקוקוס צעיר וירוק)בשר קוקוס טרי (מקוקוס צעיר וירוק)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)0.5 packagecommon פטריות (Agaricus bisporus)0.5 packagecommon פטריות (Agaricus bisporus)2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומה (יותר אם אתה אוהב את זה חם)משחת קארי אדומה (יותר אם אתה אוהב את זה חם)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קש, אופטריות קש, או283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קש packagefreshפטריות קש packagefresh1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2צ'ילי תאילנדי כולו חבולצ'ילי תאילנדי כולו חבול1עגבניות (חצוי ולאחר מכן לרבעים)עגבניות (חצוי ולאחר מכן לרבעים)