קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

טופו עשב לימון

טופו עשב לימון
טופו Lemongrass הוא טבעוני מנה צדדית. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא את קאפ מאניס, מיץ לימון, שמן זרעי ענבים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 7 שעות ו-20 דקות. נסו פאן מטוגן טופו עם רוטב לימון חריף (טופו Nuong Xa), Lemongrass טופו Banh Mi, ו קערות טופו עשב לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
טופו צריך להיות סחוט של מים, ולאחר מכן כל בלוק לחתוך 3 מלבנים בכיוון הארוך ביותר. לאחר מכן ניתן לחתוך כל מלבן באלכסון כדי ליצור שני משולשים כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
טופוטופו
2
מקום במחבת רדודה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים יחד את עלי הסיד, מאניס קקפ, רוטב סויה, שום, מיץ לימון ו lemongrass.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי לייםעלי ליים
עשב לימוןעשב לימון
שוםשום
4
יוצקים את המרינדה על טופו ומקררים במשך 6 עד 8 שעות, או לילה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
טופוטופו
5
הסר את טופו מן המרינדה, הזמנת המרינדה. תייבש אותו כדי שהוא לא יתיז למחבת. מעיל החלק התחתון של מחבת nonstick עם שמן על חום בינוני גבוה לטופו עד טופו הוא חום זהוב משני הצדדים ובקושי פריך סביב הקצוות, 2 עד 3 דקות. הסוכרים במרינדה ישפיעו על קצב השחמה, אז אם נראה שהטופו מחשיך מהר מדי, זה בסדר להוריד את החום כדי להבטיח שיהיה חם לאורך כל הדרך.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
טופוטופו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר את טופו ולהוסיף את המרינדה השמורה. מרתיחים כדי לחמם. התאם את התיבול עם רוטב צ ' ילי, אם משתמשים, ומגישים מעל אורז לצד הירק האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
מרינדהמרינדה
ירקירק
אורזאורז
טופוטופו

ציוד