קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

טורקיה טאקו מק

טורקיה טאקו מק
טורקיה טאקו מק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 450 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא צ'דר מצופה מראש, תירס, צ' יפס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סיר אחד הודו צ'ילי מק + וידאו, מטבל טאקו הודו, ו עוגת טאקו הודו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
תרנגול הודו טחון חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מבשלים מקרוני וגבינה על פי הוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה
4
בקערה גדולה, מערבבים לשלב מקרוני וגבינה, הודו טחון מבושל, פימנטוס ותירס ולהעביר לתבשיל 3 ליטר. שבבי טורטייה קרמבל מעל ומפזרים גבינת צ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
הודו טחוןהודו טחון
פימיאנטופימיאנטו
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
קערהקערה
5
מניחים בתנור ואופים במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהתנור ולתת מגניב במשך 5 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Alexana Revana הכרם פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.