קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טרטר טונה פריך חריף

טרטר טונה פריך חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טרטר טונה פריך חריף. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 414 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סושי כיתה ahi טונה, שמן שומשום, אבוקדו הס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. 54 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: טרטר טונה פיקנטי, טרטר טונה פיקנטי, ו טרטר טונה חריף בקונוסים שומשום מיסו.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.