קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

יין חם מתובל

יין חם מתובל
יין חם מתובל יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מנה אחת מכילה 382 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . מתאים ל-6 מנות. , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו סוכר, מרלו, רצועות קליפת תפוז ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 15% , וזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: יין חם מתובל , יין חם מתובל ויין חם מתובל או סיידר .

הוראות

1
בסיר גדול, מערבבים את כל החומרים; מביאים רק לרתיחה (לא להרתיח). להפחית את החום; מבשלים בעדינות, ללא מכסה, 30 דקות או עד שהטעמים מתערבבים, תוך ערבוב להמסת הסוכר. מתח.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.