קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

כבש ביריאני

כבש ביריאני
מתכון כבש Biryani מוכן תוך כ 40 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל הודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 779 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו כבש, מלח, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קשיו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם חמוציות וקשיו כקינוח. נסו כבש ביריאני, כבש ביריאני, ו כבש מהיר ביריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.