קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

כוסות גלידת תות

כוסות גלידת תות
המתכון ניתן להכין כוסות סנדיי תות תוך כ-15 דקות. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל 470 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם שוקולד מריר, גלידת תות, קצפת בפחית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 32%, וזה לא כל כך מצוין. כוסות גלידת פאי פקאן, עוגת שוקולד קרום כוסות גלידה, ו כוסות עוגיות גלידה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במיקרוגל, להמיס שלוש אונקיות של שוקולד; מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מברישים שוקולד באופן שווה בחלק הפנימי של שתי ספינות כוסות מאפינס נייר כסף. מקפיאים למשך 10 דקות או עד להתייצבות. חזור על שלבי צחצוח והקפאה פעמיים נוספות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
ממיסים את השוקולד שנותר; מעבירים לשקית ניילון קטנה הניתנת לסגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
חותכים חור קטן בפינת השקית. צינור שתי צורות לב על נייר שעווה. מקפיאים עד להתייצבות.
5
רגע לפני ההגשה, מקלפים בזהירות ספינות מכוסות שוקולד וזורקים. ממלאים גלידה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
6
מקשטים בקצפת ולבבות שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
שוקולדשוקולד

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

קרם שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת לסונדה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "