קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כוסות חסה עוף אסיאתי

כוסות חסה עוף אסיאתי
צריכים תוספת ללא חלב ? כוסות חסה עוף אסייתיות יכולות להיות מתכון אדיר לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -13 גרם חלבון , 21 גרם שומן , ובסך הכל 285 קלוריות . מתאים ל-8 מנות. , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. המתכון הזה של Foodnetwork דורש ג'ינג'ר, שמן קנולן, בצל ירוק ובצל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 43% . מתכונים דומים: כוסות חסה של סלט עוף אסיאתי , כוסות חסה של סלט עוף אסיאתי וכוסות חסה עוף אסיאתי חריף .

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה ומניחים בצד. מערבבים שוב ממש לפני השימוש.
ציוד שתשתמש בו
קוקוס פתית, לא חובהקוקוס פתית, לא חובה
1
מחממים 2 כפות שמן קנולה במחבת על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מעושנותעגבניות מעושנות
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מוסיפים את העוף ומטגנים תוך ערבוב עד שהוא מוכן, כ-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדום מתוק, חתוךפלפל אדום מתוק, חתוך
3
מוסיפים את הגזר, הסלרי, הפלפל, האפונה והבצל האדום ומטגנים תוך ערבוב כ-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 2/3 עד 1 3/4 פאונד סינטה טחונה1 2/3 עד 1 3/4 פאונד סינטה טחונה
בצל אדוםבצל אדום
גזרגזר
8 אונקיות גבינת שמנת רגילה או גבינת שמנת צמחונית, חתוכה לחתיכות8 אונקיות גבינת שמנת רגילה או גבינת שמנת צמחונית, חתוכה לחתיכות
אפונהאפונה
4
מוסיפים את הג'ינג'ר, השום, הנבטים והשיטאקים.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
נבטיםנבטים
2 כפות רסק עגבניות, חפשו את זה בשפופרת (קל לאחסן ככה)2 כפות רסק עגבניות, חפשו את זה בשפופרת (קל לאחסן ככה)
1/4 כוס פלוס 1 כף תחליף ביצה, מחולק1/4 כוס פלוס 1 כף תחליף ביצה, מחולק
5
מוסיפים 1/4 כוס מהרוטב המוכן ומבשלים עד להסמכה, כ-30 שניות, תוך כדי גירוד של חתיכות שחומות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)
6
מעבירים את המוקפצים לקערה; למעלה עם הבצל והבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רצועות בייקון הודו (בערךרצועות בייקון הודו (בערך
דגני שוגר סמאקסדגני שוגר סמאקס
ציוד שתשתמש בו
קוקוס פתית, לא חובהקוקוס פתית, לא חובה
7
נגב את המחבת.
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
8
מחממים את 4 כפות שמן הקנולה הנותרות על אש גבוהה. מטגנים את הוונטונים עד שהם מזהיבים ופריכים, כ-15 שניות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מעושנותעגבניות מעושנות
9
מעבירים לנייר סופג ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פפרדלה של 3/4 פאונד (סרטים רחבים, תחליף פטוצ'יני אם לא זמין)פסטה פפרדלה של 3/4 פאונד (סרטים רחבים, תחליף פטוצ'יני אם לא זמין)
ציוד שתשתמש בו
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
10
ממלאים את עלי החסה במוקפצים.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
11
מפזרים את השומשום. מפוררים מעל את הוונטונים או מגישים לצד.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנהחסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה
12
מגישים עם הרוטב הנותר.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)
13
צילום מאת אנדרו מקקול

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומשום שחורזרעי שומשום שחור6(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות34אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מקולף טחוןזנגביל מקולף טחון11 קילו קישואים,זנגביל מקולף טחוןזנגביל מקולף טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין8ריבס, קצוץ טרי או קפואעלי חסה קרחון, להגשהעלי חסה קרחון, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז מתוק)מירין (יין אורז מתוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז מתוק)מירין (יין אורז מתוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז מתוק)מירין (יין אורז מתוק)356 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונג, חצוינבטי שעועית מונג, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בוטנים כתושיםבוטנים כתושים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב שזיפיםרוטב שזיפים50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ53אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז2(חוֹרֶף)בצל ירוק חתוךבצל ירוק חתוך0(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי11 קילו קישואים,שומשום, קלוישומשום, קלוי1136 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכובעי פטריות שיטאקי פרוסיםכובעי פטריות שיטאקי פרוסים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביותירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביותירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביותירכי עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביות1166 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות33אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכר חתוךאפונה הצמד סוכר חתוך6עטיפות wontonעטיפות wonton6עטיפות wontonעטיפות wonton1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סמבל אולק (רוטב צ'ילי אסייתי)סמבל אולק (רוטב צ'ילי אסייתי)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיאתי עובד ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.