קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

כוסות מסקרפונה ערמונים

כוסות מסקרפונה ערמונים
ערמונים מסקרפונה כוסות נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מנות ראשונות יש 176 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. אם יש לכם קישוט: קקאו, גבינת מסקרפונה, אבקת סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: כוסות חסה ערמונים של ביזון ומים, כוסות מוס דלעת מסקרפונה, ו כוסות מוס מסקרפונה מריברי.

הוראות

1
מקציפים אבקת סוכר מסקרפונה במהירות בינונית עם מערבל חשמלי 1 דקה. מערבבים פנימה ממרח ערמונים וקרמה פראצ ' ה. ממלאים כוסות אספרסו קטנות או מנות הגשה אחרות; לקשט, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מסקרפונהnameמסקרפונהname
ערמוניםערמונים
אספרסואספרסו
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
מגישים מיד, או מצננים, מוציאים מהמקרר 30 דקות לפני ההגשה.
3
* ממרח ערמונים זמין ברוב הסופרמרקטים. אם אינך מוצא אותו, בדוק את שוק הגורמה המקומי שלך או הזמין בכתובת igourmet.com.
מרכיבים שתצטרך
ערמוניםערמונים
מורחיםמורחים
4
מילון מונחים. קציר מאוחר: יין העשוי מענבים שהושארו על הגפן במשך שבועות לאחר זמן הקציר הרגיל, מה שמאפשר לענבים להבשיל למתיקות נוספת.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ענביםענבים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. באדיאן קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
באדיה א קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
באדיה א קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
זהו יין פירותי, רך ואופייני שהוא ידידותי במיוחד לאוכל.