קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

כיכר בשר נמסה בפה

כיכר בשר נמסה בפה
כיכר בשר נמסה בפה דורשת בערך 5 שעות ו-30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 123 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-3 גרם שומן כל אחת. תמורת 32 סנט למנה, מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. 117 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, חרדל טחון, ביצים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב בתור מזנון. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 35%. הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כיכר בשר נמסה בפה, כיכר בשר נמסה בפה, ועוף נמס בפה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב (התערובת תהיה לחה). יוצרים כיכר עגולה; מקום ב-5-Qt. בישול איטי. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 5-6 שעות או עד שלא נשאר ורוד ומדחום בשר קורא 160°.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 ליטר שמן קנולה1 1/2 ליטר שמן קנולה
2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
בישול איטיבישול איטי
טורטיות קמח (קוטר 8 אינץ')טורטיות קמח (קוטר 8 אינץ')
2
בקערה קטנה, מקציפים את הקטשופ, הסוכר החום, החרדל ורוטב ווסטרשייר. כף על כיכר הבשר. מבשלים עוד 15 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות גבינה שוויצרית, חתוכה לרבעיםפרוסות גבינה שוויצרית, חתוכה לרבעים
3/4 כוס בוטנים מלוחים או קשיו3/4 כוס בוטנים מלוחים או קשיו
קטשופקטשופ
תפוח טארט קלוף פרוס דקתפוח טארט קלוף פרוס דק
2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
טורטיות קמח (קוטר 8 אינץ')טורטיות קמח (קוטר 8 אינץ')
3
מניחים לעמוד 10-15 דקות לפני שפורסים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה משלימים פטל אדום, תות שדה ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!