קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

כיכר סלמון מלוחה

כיכר סלמון מלוחה
קציץ סלמון מלוח עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 539 קלוריות. אם יש לך חמאה, קרקר קרקר פירור, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזאת טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קציץ בשר מתובל, קציץ בשר מתובל, ו קציץ נקניק מתובל.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.