קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלב סטייק גבינת פילדלפיה

כלב סטייק גבינת פילדלפיה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל כלב סטייק גבינת פילדלפיה. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 394 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם בצל, נקניקיות, ממרח גבינה מעובד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. . , שהוא מוצק. נסו סטייק גבינת פילדלפיה, מטבל סטייק גבינת פילדלפיה, ו פיצת סטייק גבינת פילדלפיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל בשמן החם עד למכרז, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים בצל לקערה. מבשלים ומערבבים סטייק עין באותו המחבת עד הבשר הוא כבר לא אדום ונוזל הוא התאדה, 5 עד 10 דקות. מערבבים בצל לצלעות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעותסטייק צלעות
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מביאים סיר מים לרתיחה; מבשלים נקניקיות במים רותחים עד מבושל דרך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מניחים כל נקניקיה מבושלת ללחמנייה. תערובת צלעות כפית מעל נקניקיה; למעלה עם ממרח גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מורחבתגבינה מורחבת
נקניקיותנקניקיות
סטייק צלעותסטייק צלעות
גלולגלול

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.