קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

כנפי עוף

כנפי עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפי עוף. והוא יספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 27 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 493 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קמח, מיץ לימון, תבלין שבע תאילנדי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!), ו אדון הכנפיים (כנפי עוף).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.