קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות14
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

כנפי עוף ברוטב בסדר

כנפי עוף ברוטב בסדר
צריך מתאבן חלב חינם? כנפי עוף ברוטב אישור יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1037 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 69 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קמח, מלח, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), כנפי עוף בגריל עם רוטב חריף חריף צ'יפוטלה ורוטב טבילת גבינה כחולה, ו כנפי עוף ברוטב בוטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.