קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כנפי עוף לחם

כנפי עוף לחם
כנפי עוף מצופה בפירורי לחם יכול להיות רק הר ד ' אובר אתם מחפשים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 178 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-65 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו מים, אבקת בצל, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 36%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: כנפי עוף לחם חריפות, כנפי עוף בוטנים תאילנדיות פיקנטיות עם רוטב הבנרו פטל (כנפי פי. בי וג'יי), ו כנפי מפרץ ישנות חמאה חומה (המכונה גם כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את פירורי הלחם, אבקת הבצל, הבזיליקום, מלח השום והפפריקה. בקערה קטנה, לטאטא ביצה ומים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
אבקת בצלאבקת בצל
מלח שוםמלח שום
פפריקהפפריקה
באזיל!באזיל!
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
קערהקערה
2
חותכים כנפי עוף לשלושה חלקים; מחק קצות כנפיים. טובלים כנפיים בביצה, ואז מניחים בשקית ומנערים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
3
מניחים בתוך 15 אינץ ' משומן. איקס 10-ב. איקס 1-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 425 ניתנים להזזה למשך 30-35 דקות או עד שהמיצים מתבהרים והופכים פעם אחת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, שרדונה, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ

פינו נואר, יין מבעבע ושרדונה הם בחירה מצוינת לכנפי עוף. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכריע את טעם הבשר, ולכן שרדונה וסוביניון בלאן הן בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שמורת טינגה פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שמורת טינגה פינו נואר
שמורת טינגה פינו נואר
צבע גארנט קליל מפתה. על האף, תפוחים אדומים טריים עם רמזים לשקדים מתוקים, יש לו טאנינים חלקים עם חומציות בהירה וגימור פירותי.