קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף צלויות וייטנאמיות-Canh Ga Nuong

כנפי עוף צלויות וייטנאמיות-Canh Ga Nuong
כנפי עוף צלויות וייטנאמיות-Canh Ga Nuong יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 12 . מנה אחת מכילה 120 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לכם כנפי עוף, דבש, רוטב הויסין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוף בגריל וייטנאמי עם אטריות ורמיצ'לי (Bun Ga Nuong), כנפי עוף בסגנון וייטנאמי, ו כנפיים בסגנון וייטנאמי קרמל עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.