קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף שמן שומשום

כנפי עוף שמן שומשום
כנפי עוף שמן שומשום עשויות להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מנה אחת מכילה 158 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. אם יש לכם רוטב סויה, מים, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 26%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון כנפי עוף שומשום, כנפי עוף שומשום, ו כנפי עוף שומשום.

הוראות

1
חותכים את כנפי העוף ל -3 מנות נפרדות. במחבת גדולה שלבו את העוף, המים, רוטב הסויה הכהה, רוטב הסויה הבהיר, השום והבצל הירוק. מערבבים יחד ומבשלים 15 דקות על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויה כההרוטב סויה כהה
כנפי עוףכנפי עוף
בצל ירוקבצל ירוק
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את 1/4 כוס שמן השומשום ומבשלים עוד 15 דקות על אש נמוכה. מביאים תערובת לרתיחה ומוסיפים קורטוב של שמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
3
מסירים מהאש, מניחים להתקרר ומגישים.

ציוד

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

ניתן לשלב כנפי עוף עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להתגבר על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף שהוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להגיש עם אדום כמו פינו נואר. כרם מונטוליבה, קציר מאוחר, כרם ויאני, ברברה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם מונטוליבה, קציר מאוחר, כרם ויאני, ברברה
כרם מונטוליבה, קציר מאוחר, כרם ויאני, ברברה
מתוק...אבל לא מתוק מדי. עשיר בלי להיות "עבה". סורבה אוכמניות/דובדבן צפוף.