קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות22
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כרוב ירוק מהיר וריזוטו שעועית

כרוב ירוק מהיר וריזוטו שעועית
כרוב ירוק מהיר וריזוטו שעועית יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. מנה אחת מכילה 184 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. מתאים ל-8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו שמן enovan, הצלחה אורז חום, לקשט: פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו כרוב ירוק מהיר, כרוב ירוק מהיר עם חמוציות, ו כרוב מטוגן מהיר ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תביא 4 qt. מים לרתיחה בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הוסף 1 כף. מלח, ומערבבים עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
3
מוסיף כרוב ירוק לתנור הולנדי, ומבשלים 2 דקות או עד נבול.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מסננים ירקות במסננת; לשטוף עם מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
5
לנקז ולייבש עם מגבות נייר. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
בצל מטוגן ושום בשמן חם בתנור הולנדי על חום בינוני 3 עד 4 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
7
מקציפים יחד מרק עוף וקמח; מוסיפים לתנור ההולנדי, ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מקציףמקציף
8
הוסף שעועית קנליני, 1/2 כפית. מלח, פלפל וכרוב ירוק. מבשלים, חשוף, 5 דקות. להפחית את החום נמוך, ומערבבים אורז ופלפל אדום. מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 10 דקות או עד ירקות ואורז הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
שעועית קנלינישעועית קנליני
כרוב ירוקכרוב ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
ירוקירוק
פלפלפלפל
אורזאורז
מלחמלח
9
הסר מהחום, ומערבבים 1/2 כוס גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
10
מפזרים כל מנה עם הנותרים 1/4 כוס גבינה, ומקשטים, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז חום הצלחהאורז חום הצלחה439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, שטופה ומרוקנתשעועית קנליני, שטופה ומרוקנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן ENOVAשמן ENOVA7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קצוצה כרוב ירוקחבילה קצוצה כרוב ירוק2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (בערך 1 גדול)בצל קצוץ (בערך 1 גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת, מחולקתגבינת פרמזן מגוררת, מחולקת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקשטים: פטרוזיליה טרייה קצוצהמקשטים: פטרוזיליה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ליטרים1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.