קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

כרוב ניצנים, בייקון ופאניני צ'דר מעושן...והטיול שלי לטילאמוק!

כרוב ניצנים, בייקון ופאניני צ'דר מעושן...והטיול שלי לטילאמוק!
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, כך לתת כרוב ניצנים, בייקון ופאניני צ'דר מעושן...והטיול שלי לטילאמוק! ניסיון. מנה זו מכילה סביב 21 גרם חלבון 48 גרם של שומן, וסך הכל 525 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 345 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו בייקון, כרוב ניצנים, צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו תינוק צ'דר הולנדי עם בייקון וכרוב ניצנים, כרוב ניצנים עם ערמונים ובייקון מעושן כפול, ו כרוב ניצנים w / Applewood מעושן בייקון & אגוזי לוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים חמאה על שתי פרוסות לחם כדי לטעום את החלק החיצוני של הכריך. הפוך פרוסה אחת ומעל הצד השני עם גבינה, כרוב ניצנים, בייקון ועוד גבינה. סגור את הכריך עם פרוסת הלחם השניה, עם חמאה למעלה.גריל שני פנינים בכל פעם, עם המכסה סגור, עד הגבינה נמסה והלחם קלוי, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים