קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

כריך גלידה בהזמנה אישית

כריך גלידה בהזמנה אישית
כריך גלידה בהזמנה אישית דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 967 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור קיץ. אם יש לך רוטב פאדג', סוכר חום, דולסה דה leche, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. וזה די טוב. מתכונים דומים: כריך גלידה בהזמנה אישית, איך להכין כריך גלידה טרופית, ו עוגיות תות וגלידת שמנת.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 177°. משומנים קלות2 דפי אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לנפות את fl שלנו, אבקת קקאו,אבקת אפייה, אספרסו, ומלח לקערה. שמור.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
אספרסואספרסו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה אחרת, קרם את החמאה וסוכר עם מיקסר חשמלי עד שהוא בהיר ורך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מוסיפים את הביצה ואת הווניל, אזמיקס טוב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
5
הוסף את החומרים השמורים יבשים ו mixuntil רק בשילוב.
6
טופס 1/4-מנות כוס של בצק לתוך 8 כדורים. לסדר 4 כדורים על כל sheet עוגיות ולשטח עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
7
אופים במרכז התנור עד הסט, כ -10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בואו לעמוד על המאפיםגליון במשך 2 דקות לפני הסרת עם אספטולה כדי מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
1
לרכך מיכל 14 אונקיות של קרח וניל creamin המקרר במשך כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קרחקרח
2
מניחים את הגלידה בקערה ומערבליםמרכיבים. אתה תקבל את התוצאות הטובות ביותר אם תשתמש בסכין ערב לבחוש. להחזיר את המיקס למקפיא להקשיח, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
1
מניחים כף גלידה על העוגייה התחתונה. תלחץ בעדינות על העוגייה השנייה על הגלידה. עבור וריאציות עוד יותר, אגוזים patchopped, שוקולד מגולח,קוקוס קלוי, m&m של קצוצים, או זורה על הצדדים של הכריכים. או מורחים ריבה על החלק הפנימי של העוגיות עבור שכבה נוספת של fl avor. עצור עד שתהיה מוכן להגיש. וריאציות הגלידה וסנדוויצ ' ים נאכלים הכי טוב ביום שהם עשויים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
סוכריותסוכריות
קוקוסקוקוס
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
אגוזיםאגוזים
ריבהריבה
2
מערבבים תוספות להוסיף 10 עד 100 קלוריות למנה, בהתאם למרכיבים.
3
אחר

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1קטןבננה, חתוכה לקוביותבננה, חתוכה לקוביות2(חוֹרֶף)מחית אוכמניות מתוחותמחית אוכמניות מתוחות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה3(חוֹרֶף)כתום קצוץ מסוכרכתום קצוץ מסוכר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקdulce de lechedulce de leche1גדול(קיבלר)(קיבלר)0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס אגוזי לוז טחונים דק1 כוס אגוזי לוז טחונים דק2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אספרסואבקת אספרסו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)רוטב פאדג'רוטב פאדג'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכדורי חלב קצוציםכדורי חלב קצוצים2(חוֹרֶף)אבקת שוקולד מלטאבקת שוקולד מלט3(חוֹרֶף)דובדבנים קצוציםדובדבנים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקריץ תפוח ירוקליקריץ תפוח ירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכריות מנטה מרוסקותסוכריות מנטה מרוסקות3(חוֹרֶף)פיסטוקים קצוציםפיסטוקים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל טרי קצוץ גספטל טרי קצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים גס חצי שוקולדקצוצים גס חצי שוקולד3(חוֹרֶף)חמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה2(חוֹרֶף)ריבת תותריבת תות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס