קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

כריך קובני

כריך קובני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל כריך קובני. מנה זו מכילה כ 62 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 782 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו באגטים, גבינה שוויצרית, בשר חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח גרהם תפוח כקינוח. מתכונים דומים: כריך קובני בגריל (כריך קובני), כריך קובני, ו כריך קובני.

הוראות

1
כדי להכין את הקובני, חמאה בצד הפנימי העליון והתחתון של כל באגט ומניחים במחבת מעל חום בינוני לחום ופריך את הלחם. לאחר השחמה, להסיר את baguettes מן המחבת ולהתחיל שכבה כל כריך עם 1 חרדל כף, 4 אונקיות משך חזיר, 2 פרוסות חמוצים, 2 עד 3 אונקיות בשר חזיר 2 פרוסות גבינה שוויצרית. לאחר הערימה את הכריכים, להחזיר את המחבת לתנור על חום בינוני וחם עם השמן.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
חזיר משךחזיר משך
בגטבגט
חרדלחרדל
חמאהחמאה
חמוציםחמוצים
לחםלחם
חםחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
כירייםכיריים
2
מוסיפים את הכריכים בקבוצות ומכבידים עם מחבת כבדה. גריל עד קריספ בצד החיצוני, 1 עד 2 דקות. לאחר מכן הפוך וחזור על התהליך בצד השני. לאחר מבושל משני הצדדים, להסיר ולחזור עם שאר הכריכים, ולאחר מכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל