קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

כריכות חסה של שרימפס ופטריות

כריכות חסה של שרימפס ופטריות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב והור ד ' אובר פסקטרי? עטיפות חסה של שרימפס ופטריות יכולות להיות מתכון מדהים לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 298 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. אם יש לכם נבטי שעועית, פטריות פורטובלו, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 65%. הציון הזה די טוב. נסו עטיפות חסה עוף כמו פ. פ. צ'אנגס-עטיפות חסה טעימות ומתאבן ייחודי שאנשים רבים נהנים ממנו, עטיפות חסה פטריות-טופו, ו עטיפות חסה פטריות וקינואה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרוטב, בבלנדר, שלבו את 10 המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מפזרים שרימפס במלח ופלפל. במחבת טפלון גדולה הקפיצו שרימפס בכפית 1 שמן קנולה למשך 4-6 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד; הסר ושמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
באותה מחבת הקפיצו פטריות ובצל אדום בשמן שנותר למשך 5-8 דקות או עד שהם רכים. מחזירים שרימפס למחבת.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים נבטי שעועית, כוסברה ובזיליקום; מבשלים ומערבבים במשך 1 דקה או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
5
מסירים מהאש; מערבבים פנימה בצל ירוק ובוטנים. מחלקים בין עלי חסה; מזלפים כל אחד עם 1 כף רוטב. מקפלים חסה מעל מילוי.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית משומרת נבטיםשעועית משומרת נבטים8Bibb או בוסטון עלי חסהBibb או בוסטון עלי חסה2(יכול להיות או להרחיק)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן מוקרם חמאת בוטניםשומן מוקרם חמאת בוטנים2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1(יכול להיות או להרחיק)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים4בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה פטריות פורטובלו, קצוצות גסחבילה פטריות פורטובלו, קצוצות גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)בוטנים מלוחים קצוציםבוטנים מלוחים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בינוני לא מבושל, קלוף, מעוצב וקצוץ גסשרימפס בינוני לא מבושל, קלוף, מעוצב וקצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. נצנצים פינו גריגיו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
נצנצים פינו גריגיו
נצנצים פינו גריגיו
נצנצים פינו גריגיו הוא יין עליז ותוסס, מושלם להבהרת כל אירוע. הוא קליל, מרענן ומבעבע בעדינות בטעמים מנצנצים של נקטרינה שופעת, תפוח פריך ורמזים לשמש דמוית מלון בכוס. מגישים צוננים ונהנים מהניצוץ.