קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

כריכי עוף מטוגנים עם סלט כרוב חריף

כריכי עוף מטוגנים עם סלט כרוב חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל כריכי עוף מטוגנים עם סלט כרוב חריף. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 232 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך עצמות, שמן זית, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: כריכי עוף מטוגן וסלט כרוב, כריכי עוף מטוגנים קרים עם סלט גבינה כחולה Jicama, ו כריך עוף מטוגן עם סלט כרוב ומיונז חריף.

הוראות

1
בקערה, לשלב כרוב, גזר, נענע, כוסברה, וצ ' ילה. מערבבים במיץ ליים ושמן זית ומתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
גזרגזר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מנטהמנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בצלחת עוגה לערבב קמח, קמח תירס, 1 1/2 כפית. מלח, ופלפל חריף. בקערה בינונית, לטאטא חמאה וביצה לשלב. לדלות עוף בתערובת קמח, לטבול לתוך תערובת חלב חמאה, ואז לחזור תערובת קמח, פונה מעיל כל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים 1 ב. של שמן לתוך 5-או 6-qt. מחבת מעל חום בינוני-גבוה. כאשר שמן מגיע 350, להוסיף עוף בשכבה אחת (בקבוצות במידת הצורך), ומבשלים עד משחימים היטב בכל רחבי ולא עוד ורוד במרכז (לחתוך כדי לבדוק), על 6 דקות לכל אצווה. כמו עוף נעשה, להעביר מגבות נייר ומפזרים קלות עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
4
מורחים לחמניות כריך עם מיונז. מחלקים עוף בין לחמניות, העליון בנדיבות עם סלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית סנדוויץלחמניית סנדוויץ
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
גלולגלול
5
יין הערה: בדרך כלל מלא מנדרינה יערה, אפרסק, יערה, ויוניה-הלבן הגדול שגדל בעמק Rhne של צרפת-הוא עשיר אבל, במיטבו, פריך ו minerally מדי. זה זוגות היטב עם רטבים שמנת ותבלינים ארומטיים. גרסאות רזות יותר עומדות בטעמים תאילנדיים וייטנאמיים חריפים; עשירות יותר הן גפרורים טובים לאגוזים, גבינה, קארי הודי מתון, רכיכות מתוקות.
מרכיבים שתצטרך
רכיכהרכיכה
מנדרינהמנדרינה
ViognierViognier
גבינהגבינה
תבליניםתבלינים
אפרסקאפרסק
אגוזיםאגוזים
ייןיין
1
Alban Viognier 2005 (Central Coast; $23). פרדס מלא בניחוחות של פריחת אפרסק ואחריו טעמים של דבש תפוזים העוטפים את כריכי העוף.
מרכיבים שתצטרך
ViognierViognier
עוף שלםעוף שלם
כתוםכתום
דבשדבש
אפרסקאפרסק
עוטףעוטף
2
Clos LaChance Estate Viognier 2005 (Central Coast; $20). מינרליות אפרסית, ציטרוסית -- תקראו לזה אבנים רטובות -- מרימה את המטבעה וכוסברה בסלט הכרוב על הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ViognierViognier
מנטהמנטה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום וגרוס דק ו / או ירוקכרוב אדום וגרוס דק ו / או ירוק1( חצילים)גזר, קרוע לגזריםגזר, קרוע לגזרים11 קילו קישואים,קאייןקאיין1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפותעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, קצוצים בצפיפותעלי נענע טריים, קצוצים בצפיפות3(יכול להיות או להרחיק)אודות מלח כשראודות מלח כשר2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי6לחמניות סנדוויץ ' ארוכות, רכות, מפוצלותלחמניות סנדוויץ ' ארוכות, רכות, מפוצלות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונזמיונז2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)סראנו טחון צ'ילהסראנו טחון צ'ילה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות, חזה עוף עור, שטוף, מיובש, לחתוך בזווית על פני תבואה לתוך 1-in.- רצועות עבותעצמות, חזה עוף עור, שטוף, מיובש, לחתוך בזווית על פני תבואה לתוך 1-in.- רצועות עבות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Bully היל כרמים ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים