קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

כריכי קציץ בשר איטלקיים

כריכי קציץ בשר איטלקיים
כריכי קציץ בשר איטלקיים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 614 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו לחם, בצל, תוספות: חסה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו כריכי קציצה איטלקיים, כריכי קציצה איטלקיים, ו כריכי קציצה איטלקיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 375 מעלות F. קו גיליון אפייה עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מניחים את הבשר בקערת ערבוב ומפזרים מלח ופלפל. חותכים את הקרום את הלחם ומניחים בקערה קטנה, מכסים בחלב ומשרים כדי לרכך. לסחוט את החלב מן הלחם ולהתפורר כפי שאתה מוסיף אותו לבשר. לאחר מכן מוסיפים את הביצים, גבינה, פטרוזיליה, בצל מגורר ושום, ומערבבים לשלב. טופס לתוך כיכר על 4 אינץ ' גבוה ולשים על תבנית אפייה. רסס בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
לחםלחם
בצלבצל
ביצהביצה
בשרבשר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מערבבים את הקטשופ עם טפטוף בלסמי וורצ ' סטרשייר. מתבלים עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
קטשופקטשופ
פלפלפלפל
5
מורחים על 1/3 כוס של תערובת קטשופ מעל החלק העליון של קציץ הבשר.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
מורחיםמורחים
6
אופים עד מבושל דרך, על 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
כדי לחמם, לחתוך את קציץ הבשר 1 1/2 סנטימטרים ולשים בסיר של ציר עוף מחומם.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מגישים את קציץ הבשר חם או קר על לחם לבן איטלקי פרוס עבה עם תערובת הקטשופ הנותרת ואת החסה, עגבניות, בצל, מוצרלה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
לחם לבןלחם לבן
מוצרלהמוצרלה
קטשופקטשופ
חסהחסה
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!

מרכיבים

2(חוֹרֶף)חנות - קנה balsamic טפטוף (או להפחית 1/4 כוס חומץ 1 כף סוכר חום בסיר קטן על 2 כפות של טפטוף)חנות - קנה balsamic טפטוף (או להפחית 1/4 כוס חומץ 1 כף סוכר חום בסיר קטן על 2 כפות של טפטוף)8ריבס, קצוץ טרי או קפואציר עוף, להתחממותציר עוף, להתחממות8ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם לבן איטלקי-אמריקאי פריך, להגשהלחם לבן איטלקי-אמריקאי פריך, להגשה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוציםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוצים3ציפורןשום, מגורד או קצוץ דקשום, מגורד או קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון, חזיר ועגל (תערובת קציץ בשר)בשר בקר טחון, חזיר ועגל (תערובת קציץ בשר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחוןמלח כשר ופלפל שחור טחון1השארתוספות: חסה, עגבניות, בצל אדום, מוצרלה טרי פרוס דק בזיליקום טרי קרועתוספות: חסה, עגבניות, בצל אדום, מוצרלה טרי פרוס דק בזיליקום טרי קרוע8ריבס, קצוץ טרי או קפואחלב, לשריית לחםחלב, לשריית לחם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מגורדבצל מגורד2חופניםזוג מגורר Parmigiano-רג'יאנוזוג מגורר Parmigiano-רג'יאנו3פרוסותפרוסות 1 אינץ ' לחם לבן מעופש באיכות טובהפרוסות 1 אינץ ' לחם לבן מעופש באיכות טובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Spalletti Chianti D. O. C. G. (). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.