קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

לא לאפות PB & J טביעת אצבע עוגיות עקיצות

לא לאפות PB & J טביעת אצבע עוגיות עקיצות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, מזון ידידותי, וקינוח צמחוני? לא לאפות PB & J עקיצות עוגיות אצבע יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 51 קלוריות. 37 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סירופ אורז חום, שמן דקלים, ריבה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו לא לאפות עוגיות בצק נושך, לא לאפות עוגיות סוכר נושכות, ו לא לאפות עוגיות ממולאות בצק עקיצות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרסק את הקרקרים גרהם לתוך פירורים בסדר או אבקה. אתה יכול לעשות את זה עם שיטת ziploc ו פטיש הישן, או כפי שאני מעדיף, פופ אותם באחד מאותם מטחנות תבלין קטנות זולות, ולהתחפף משם. אתה תקבל על 1/4 כוס פירורים בסדר / גרהם powder.In קערה קטנה, לשלב את פירורי קרקר גרהם עם אגוז (או זרע) חמאה, שמן, ממתיק, עד צורות להדביק עבה נחמד. מחלקים אותו לשישה חלקים ומגלגלים כל אחד לכדור. באמצעות הגב של כפית מדידה, לחץ על הזחה בחלק העליון של כל כדור, גורם להם להשתטח על החלק התחתון, וליצור את צורת טביעת האצבע שלך על גבי. אם התערובת היא דביקה מדי כדי להתמודד, לזרוק אותו במקרר או במקפיא שלך במשך כ 15 דקות כדי להקים קצת.לאחר שעוצבו, הניחו את טביעות האצבע של בצק העוגיות במקרר או במקפיא (אם אתם חסרי סבלנות כמוני) למשך 15 דקות או יותר כדי להתקפל.
מרכיבים שתצטרך
50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
קובץ Cookie של טביעת אצבעקובץ Cookie של טביעת אצבע
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים מנה של ריבה בדיכאון של כל ביס עוגייה (השתמשתי על 1/2 כפית לכל עוגייה) ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ריבהריבה