קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

לביבות סלמון

לביבות סלמון
לביבות סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 647 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. זה מושלם עבור חנוכה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לך ארוחה מצה, סלמון, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הארוחה מצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוח מצות כקינוח. נסו מיני לביבות עם סלמון-זית להתענג, סלמון מעושן ולביבות בצל ירוק, ו לביבות צמחוניות עם סלמון מעושן וצציקי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.