קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

לגזום לחם מהיר

לגזום לחם מהיר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחת בוקר,אז נסו לחם מהיר לגזום. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 215 קלוריות. מתכון זה משמש 10. אם יש לכם סודה לשתייה, אגוזי פקאן, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם לחם שזיפים ותפוזים, לגזום לחם ארוחת בוקר, ו לחם סודה אירי: לחם מהיר קל.

הוראות

1
בקערה קטנה, קיצור שמנת וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הביצה, החלב והשזיפים; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
חלבחלב
ביצהביצה
3
שלב את הקמח, הסודה לשתייה והמלח; הוסף לתערובת מוקרמת רק עד להרטבה. מערבבים פנימה אגוזים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
4
יוצקים לשניים משומנים ומקומחים 5-3 / 4 אינץ'. 3 אינץ'. איקס 2 אינץ'. מחבתות כיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
אופים בחום של 350 אפים למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי ללחם מהיר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "