קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

לובסטר ממולא לשניים

לובסטר ממולא לשניים
לובסטר ממולא לשניים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 707 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 53 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. ו 3 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לך שמן צמחי, חמאה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 48%. מתכונים דומים: לובסטר ממולא, פילה ממולאת לובסטר, ו פטריות ממולאות לובסטר.

הוראות

1
הביאו סיר מים גדול לרתיחה מהירה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הלובסטר ומבשלים 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לובסטרלובסטר
3
מוציאים מהמים ומניחים בצד להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מחממים תנור ל 450 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). כשהלובסטר קריר מספיק, חלקו אותו לשניים לאורכו בעזרת סכין שף גדולה.
מרכיבים שתצטרך
לובסטרלובסטר
ציוד שתשתמש בו
שפים סכיןשפים סכין
תנורתנור
5
הסר את הרצועה הכהה אם קיימת.
6
מוציאים את הטומאלי לקערה ומערבבים עם פירורי הלחם, החמאה, המלח, הפלפל והטרגון. ממלאים את התערובת הזו על גבי בשר הלובסטר שעדיין בקליפה ומניחים חצאי לובסטר בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
לובסטרלובסטר
טרגוןטרגון
חמאהחמאה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
7
טפטוף שמן מעל הדף.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
אופים בתנור שחומם מראש עד שהמילוי משחים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ו שרדונה הם בחירה מצוינת עבור לובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אך שרדוני מאזורים אחרים חייב לפגוע גם במקום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לואי ג ' אדו שאבלי מונטי דה טונר פרמייר קרו. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 52 דולר.
לואי ג ' אדו שאבלי מונטי דה טונר פרמייר קרו
לואי ג ' אדו שאבלי מונטי דה טונר פרמייר קרו
"שאבלי נמצא בחלק הצפוני של בורגונדי, באמצע הדרך בין דיז' ון לפריז. כ -3500 דונם נטועים (כולל 856 דונם של בכורות וגראנד קרוס) עם שרדונה. כרמי פרמייר קרו מייצגים 20% מהגודל הכולל של פרמייר בורגונדי קרוס. ישנם 40 " אקלים "של בכורות קרוס ביניהם"מונטונגה דה טונר". טיפ להגשה: סלטים מעורבים, סלט סוג 'ה, טמפורה ירקות , פירות ים, סושיס, נמס, שביצ' ה, טרטר סלמון, מטבח צמחוני : טארט ירקות, שומר, לביבות קישואים, גרטן ירקות, אטריות ווק, המבורגר טבעוני, פיש אנד צ ' יפס, יקיטורי עוף, אסקרגוטים, אוף אן מורטה, רגלי צפרדע עם פטרוזיליה, גבינת עזים.