קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

לובסטר עם זנגביל מתוק

לובסטר עם זנגביל מתוק
לובסטר עם ג'ינג'ר מתוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 610 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, pescatarian, מתכון דל פחמימות, מגישה 2 . מתכון זה מ wolfgangpuck.com יש 2 אוהדים. אם יש לך חומץ בלסמי, מלח, זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשזיף אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: סלט לובסטר ליים ג'ינג'ר, לובסטר בסגנון קנטונזי עם זנגביל וצדפות, ו המרכיב הסודי (ג'ינג'ר ריבה): ג' ינג'ר מתוק צרוב טונה.

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר יכול להיות משויך עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק)
Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק)
שאבלי זה מגלה הערות פרי לבן כגון אפרסק, ויש לו מבנה מינרלי מתמשך. בפה, תחושה סלעית שהוא כל כך אופייני של שאבלי עושה את זה יין עגול וטהור.מגישים בין 53-57°F. יין זה צריך להיות משודר או מוצדק לפני הטעימה.