קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 55 דק.
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

לזניה שעועית שחורה

לזניה שעועית שחורה
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו עלי אורגנו, בזיליקום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו לזניה שעועית שחורה, לזניה שעועית שחורה, ו לחמניות לזניה שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בסיר גדול, לשלב את העגבניות והמיצים שלהם, רסק עגבניות, אבקת שום, מלח, פלפל, אורגנו, בצל ושעועית שחורה. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום ומבשלים, חשוף, במשך כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
רסק עגבניותרסק עגבניות
שעועית שחורהשעועית שחורה
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
בצלבצל
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בינתיים, להביא סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את האטריות לזניה ומבשלים לאל דנטה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
5
מסננים את האטריות היטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
6
מורחים 1 כוס של הרוטב מוכן בתבנית אפייה 9 על 13 על 2 אינץ'. הפוך שלוש שכבות כל אחד אטריות, רוטב ריקוטה טופו. בסופו של דבר עם הרוטב ולוודא האטריות מכוסים לחלוטין או שהם יתייבשו במהלך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים במשך 45 דקות, חשוף. אפשר לצלחת לעמוד במשך 15 דקות לפני חיתוך לריבועים והגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מוסיפים את קשיו למעבד מזון וטוחנים אותם. ואז להתפורר טופו, ולהוסיף את השמרים, שמן זית ובזיליקום. מתבלים במלח ופלפל. לאחסן במיכל אטום במקרר עד מוכן לשימוש. מחזיק מעמד לפחות שבוע.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
קשיוקשיו
באזיל!באזיל!
שמריםשמרים
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות באשעגבניות חתוכות לקוביות באש397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מוצק במיוחד, סחוט ולחץ (ראה הערה של קוק)טופו מוצק במיוחד, סחוט ולחץ (ראה הערה של קוק)2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץ דק, או 1 כף בזיליקום מיובשבזיליקום טרי קצוץ דק, או 1 כף בזיליקום מיובש0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניהאטריות לזניה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמרים תזונתייםשמרים תזונתיים3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו יבשיםעלי אורגנו יבשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו גלם, טחון דקקשיו גלם, טחון דק2(יכול להיות או להרחיק)מלח, בתוספת יותר לפסטהמלח, בתוספת יותר לפסטה12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה